Επόμενη αγωνιστική(4η): Σάββατο 28/9 Απόλλων-Αλκή (19:00), Νέα Σαλαμίνα - ΑΠΟΕΛ (19:00), Κυριακή 29/9 ΑΡΗΣ - Εθ. Άχνας (18:00), Ανόρθωση - Δόξα (18:00), Ομόνοια - ΑΕΛ (19:00), ΑΕΚ Λαρ - ΕΝΠ (19:00) Δευτέρα 30/9 Ερμής - Κούκλια (19:00)

Μεταφράστε τη σελίδα μας/Translate our page

Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Δεν πάει άλλο...

Η μη εκτίμηση κάποιων οπαδών της ομάδας μας, στην προσπάθεια που κάνω σε αυτό το blog(site) για την αγαπημένη μου ομάδα, με αναγκάζει μετά ΛΥΠΗΣ να σταματήσω να γράφω πλέον για τα νέα και όχι μόνο της ομάδας. 
Εγώ ξεκίνησα σαν απλός οπαδός που αγαπά την ομάδα, να γράφω σ' αυτό το blog, ΧΩΡΙΣ κάποιο όφελος η οτιδήποτε άλλο κίνητρο. Η αγάπη μου για την ομάδα και η στήριξη "μερικών" ανθρώπων με έκαναν να συνεχίσω χωρίς καμία πίεση και με πολλή ευχαρίστηση να δαπανώ κάποιες ώρες της μέρας μου, για να γράφω όσα γράφω. Πίστεψα πως ήταν ένας τρόπος για τον κάθε ΑΡΗΑΝΟ να ενημερώνεται για τα νέα της ομάδας, μιας και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE για ενημέρωση του κόσμου για τα νέα της ομάδας μας στο διαδίκτιο. Έτσι και εγώ εντελώς ΑΝΕΠΙΣΙΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑ, ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ BLOG, άρχισα αυτή τη δουλειά. Ούτε ως εκπρόσωπος της διοίκησης, ούτε του συνδέσμου. Αυτή η δουλειά γινόταν εντελώς προσωπικά, και απλά οι οπαδοί ακολουθούσαν και ενημερώνονταν από το blog. Πίστευα ότι το θέμα είναι επιτυχημένο, καθώς ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΜΕ 300 ΑΤΟΜΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, αλλά δυστυχώς όταν κάποιοι σε κράζουν και δεν εκτιμούν, σε αναγκάζουν με θέληση σου να σταματήσεις. 
Τελοσπάντων, ίσως υπάρχουν άλλοι άνθρωποι είτε του συνδέσμου, είτε της διοίκησης που μπορούν να κάνουν καλύτερα τη δουλειά αυτή και να μη χρειάζεται η δική μου παρέμβαση. Όπως και να το κάνουμε, εγώ ουδέποτε δεν είδα επίσημες ανακοινώσεις, ούτε από σύνδεσμο, ούτε και από τη διοίκηση. Και πάλι όμως εγώ ουδέποτε δεν κινήθηκα ποτέ επίσημα. Αν κάποιοι πιστεύουν ότι έκανα κάτι που δεν ήταν σωστό, ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ, φτάνει να μου πουν συγκεκριμένα τι έγινε.
Εγώ θα συνεχίσω να στηρίζω την ομάδα του ΑΡΗ, καθώς είναι η ομάδα που αγαπώ και υποστηρίζω συχνά στο γήπεδο.
Δυστυχώς η κρητική έγινε από άτομα που γνωρίζω... και να ξέρουν ότι εγώ ποτέ δεν απευθύνθηκα ποτέ ως μέλος του συνδέσμου. Όποιος θέλει μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου..

Σας ευχαριστώ, καλή συνέχεια στην ομάδα που αγαπάμε !!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου